שאלות נפוצות

החנות המקוונת שלנו נועדה לאפשר לכם למצוא ולקנות את המוצרים שאתם אוהבים בקלות, במהירות, ובנוחות המרבית.

במידה ויש לכם שאלה, באפשרותכם לבחור נושא מן האפשרויות המופיעות בעמוד זה, או להשתמש במנוע החיפוש של האתר, שירות הלקוחות שלנו ישמח לסייע לכם ולענות על כל שאלה באמצעות הדוא"ל: office@stockarton.co.il , בטלפון 0544599011.

קנייה באתר

כיצד קונים באתר סטוק קרטון?
באתר החברה פותח מחשבון אישי מתקדם לחצו כאן כדי לצפות במחשבון האישי המחשבון לוקח בחשבון מספר נתונים ,מספר הנפשות בבית, מספר החדרים בבית, וכמות הרהיטים והארונות בבית הלקוח, המערכת מציגה ללקוח רשימת אריזות קרטון מומלצת לרכישה.  בנוסף גלשו בין הפריטים באתר סטוק קרטון, ניתן לרכוש קיטים להעברת דירה על פי מספר החדרים בבית, ניתן לבנות קיטים להעברת דירה באופן עצמאי וניתן לרכוש קרטונים ומוצרי אריזה להעברת דירות באמצעות הקטגוריות השונות, חפשו את הפריטים האהובים עליכם באמצעות מנוע החיפוש באתר. בכל עמוד פריט שאליו תיכנסו, תוכלו לבחור את האריזות ומוצרי אריזה המבוקשים, ולהוסיף את הפריט אל סל הקניות שלכם באמצעות הכפתור "הוספה לסל".

מהו סל הקניות שלי?
סל הקניות מאפשר לכם לרכז במקום אחד את כל הפריטים שאתם אוהבים באתר ומעוניינים לקנות. כדי להוסיף פריט לסל, לחצו על הכפתור "הוספה לסל", הנמצא בסמוך לכל פריט. בלחיצה על "סל הקניות" מצד ימין למעלה בכל עמוד תוכלו לראות כמה פריטים נוספו לסל הקנייה שלכם, לאחר כל הוספת פריט לסל הקניות תוכלו ללחוץ על כפתור "לתשלום בקופה" ולסיים את הקנייה, או להמשיך לגלוש בחנות ולהוסיף פריטים נוספים אל סל הקניות שלכם.

האם עלי להירשם לאתר בכדי לקנות בחנות המקוונת של סטוק קרטון?
אם אינכם מעוניינים להירשם לאתר תוכלו גם לבחור בעת הכניסה לאתר באפשרות "המשך כאורח" ולסיים את הזמנתכם מבלי להירשם לאתר, אם זוהי קנייתכם הראשונה באתר, באפשרותכם להירשם בתהליך הרשמה קצר שיאפשר לכם לקנות באתר בקלות ומהירות בעתיד.
במידה ונרשמתם בעבר כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל והסיסמה שלכם.

כיצד אדע שהקנייה הסתיימה בהצלחה?
בסיום תהליך הקנייה תועברו לעמוד שבו יוצג לכם אישור על ביצוע הקנייה, ומספר הזמנתכם, אישור אוטומטי על ההזמנה יישלח גם לכתובת הדוא"ל שלכם תוך 48 שעות מרגע סיום הקנייה, במידה והזמנתכם תקינה יישלח אליכם דוא"ל נוסף ובו אישור על ההזמנה ומספר שילוח.

לא קיבלתי אישור על הקנייה שלי, מה עושים? האם אנשי המחשב יספקו לי לדעתי מוצר בסיסי בחנות ?
במידה והאישור האוטומטי לא התקבל תוך 48 שעות מרגע אישור ההזמנה, אנא פנו אל שירות הלקוחות של סטוק קרטון בדוא"ל: office@stockarton.co.il או בטלפון 0544599011.
במידה וההזמנה לא התבצעה מכל סיבה שהיא, שירות הלקוחות שלנו ייצור עמכם קשר.

אפשרויות תשלום ומדיניות תשלומים

מהן אפשרויות התשלום באתר?
ניתן לשלם דרך חברת PayPal  ובכרטיסי אשראי מסוג ויזה כאל, ויזה לאומי, ישראכרט ודינרס.

האם ניתן לשלם באתר בתשלומים?
כן, ניתן לבצע קנייה בתשלומים בסטוק קרטון, עבור אריזות הקרטון להעברת דירות  ללא ריבית.
אפשרויות תשלומים:
עד 2 תשלומים בקנייה מעל 500 ש"ח
עד 3 תשלומים בקנייה מעל 1000 ש"ח בתיאום מראש.

מתי מתבצע החיוב על ההזמנה שלי באתר?
החיוב יבוצע באופן אוטומטי ומידי בעת השלמת תהליך ההזמנה. השלמת תהליך ההזמנה מותנה בקבלת אישור מחברת כרטיסי האשראי על ביצוע החיוב. במקרה בו לא אושרה העסקה ע"י חברות האשראי, תתקבל הודעה על כך בזמן הגלישה.

האם ניתן לרכוש אריזות קרטון באתר ולאסוף אותם במחסני סטוק קרטון?
בהחלט, במהלך התשלום בקופה, בבחירת אופן המשלוח לחבילה בחרו באפשרות "איסוף עצמי ".

מהם הימים והשעות לאיסוף  אריזות הקרטון שהזמנתי ?
ימים א-ה בשבוע משעה 1000 עד 1600, במקרים דחופים ובתיאום טלפוני ניתן לשנות את השעות.

האם ניתן להשתמש בקופונים של סטוק קרטון לקנייה באתר?
ניתן לקנות באתר ובמהלך ביצוע ההזמנה לקבל הנחה באמצעות קופונים, בעת ביצוע התשלום הקלידו את קוד הקופון והמערכת.

מהו קוד הקופון באתר?
קוד הקופון הוא מספר הנשלח מעת לעת כהטבה ללקוחות החברה לקנייה באתר ואו נמסר ללקוח כהטבה מחברה להעברת דירה. במידה וקיבלתם קוד הנחה תוכלו להקלידו בעת ההזמנה באתר, ולקבל תמורתו הנחה בקנייה באתר.

האם ניתן לשלם במזומן על קנייה באתר?
התשלום באתר החברה מתבצע בכרטיס אשראי, ובנוסף ניתן לשלם בהעברה בנקאית או בצ'ק.

 קנייה מאובטחת באתר

האם אתר חברת סטוק קרטון מאובטח ובטוח לקנייה?
כן, אתר סטוק קרטון  הינו אתר מאובטח, כך שכל הנתונים שמוסרים לקוחותינו במהלך הקנייה באתר נשארים חסויים ומאובטחים. סודיות המידע נשמרת באמצעות פרוטוקול סטנדרטי לסחר אלקטרוני  (SSL- Secure Socket Layer) המשמש להצפנת נתונים מרגע קבלתם במערכת ועד להעברתם למערכת אתר סטוק קרטון.

האם פרטי כרטיס האשראי שלי נשמרים במערכת סטוק קרטון?
לא. פרטי כרטיסי האשראי של הלקוחות המבצעים פעולות באתר אינם נשמרים כלל במערכות סטוק קרטון, הסליקה באתר מתבצעת באמצעות חברת PayPal, חברה מאושרת ומאובטחת (PCI Compliant), כל זאת על מנת להבטיח ללקוחותינו באתר קנייה בטוחה.

מדוע עלי להקליד את שלוש הספרות האחרונות שעל גב כרטיס האשראי?
במידה וללקוח יש חשבון בחברת  PayPal אין צורך לקליד את נתוני האשראי, במידה ולא, הלקוח רשאי לבצע עסקה חד פעמית ,על פי הוראת חברות כרטיס האשראי, על מנת לבצע קנייה באתר החברה עלינו לקבל נתון זה מבעל כרטיס האשראי. הקלדת שלוש הספרות שעל גב כרטיס האשראי ( CVV קוד אימות) מאפשרת לנו לוודא כי מבצע הקנייה הוא אכן בעל כרטיס האשראי.

האם אוכל לקנות אריזות קרטון ואריזות לקלסרים ואחסנה (מכלי ארכיב) למשרד דרך האתר?
בהחלט! סטוק קרטון שמחה לאפשר לכם לרכוש אריזות קלסרים למשרד, ולפניכם מספר אפשרויות:
כנסו לאתר סטוק קרטון, בחרו קיטים להעברת משרד, לחצו על הוסף לסל, לחצו כאן בכדי לצפות בקיט להעברת משרד.
כנסו לאתר סטוק קרטון, בחרו קיטים להרכבה עצמית, וניתן להוסיף לסל מגוון רחב של אריזות להעברת משרד, לחצו כאן בכדי לצפות קיטים להרכבה עצמית להעברת משרד.
כנסו לאתר סטוק קרטון, בחרו אריזות קרטון והוסיפו לסל הקניות, לחצו כאן בכדי לצפות אריזות קרטון לקלסרים.

משלוחים ומעקב אחר הזמנות

מהן אפשרויות המשלוחים והעלויות עבורן באתר?
קיימות שתי אפשרויות למשלוח אריזות הקרטון להעברת הדירה:
1. משלוח עד הבית – לכל כתובת בישראל לבחירתכם, בתשלום .
2. איסוף עצמי מהמחסן – כתובת: קבוצת שילר בתיאום מראש.

תוך כמה זמן אקבל את הזמנתי?
1. במשלוח עד הבית: לאחר קבלת ההזמנה ואישורה, החבילה תישלח אליכם בתוך ארבעה ימי עסקים ממועד ביצוע ההזמנה באתר, באמצעות חברת שילוח. משלוחים אל בית הלקוח בימי שישי וערבי חג בתיאום מראש.
שימו לב: על מנת לייעל את המשלוח אליכם, בעת הקניה באתר מומלץ לבחור משלוח לכתובת שבה הנכם נמצאים ומצפים לקבל את האריזות, או בכל כתובת אחרת לבחירתכם.
2. באיסוף עצמי מהמחסן – ניתן לאסוף את החבילה כ- 24 שעות (יום עסקים ) ממועד ביצוע ההזמנה באתר, יש לתאם הגעה בכפוף לשעות פעילות המחסן.

מהו סטטוס הזמנתי?
לאחר ביצוע הקנייה ניתן לעקוב אחר סטטוס ההזמנה בכל רגע באמצעות כניסה ל"חשבון שלי", ולאחר מכן לחצו על "ההזמנות שלי". כמו כן יישלח אליכם אישור בדואר אלקטרוני על ביצוע הפעולה בתוך מספר שעות מסיום ביצוע עסקת הקנייה באתר.
במידה והזמנתכם תקינה יישלח אליכם דוא"ל נוסף ובו אישור על ההזמנה.

האם ניתן להזמין פריטים מחוץ לגבולות ישראל?

כרגע לא ניתן לשלוח פריטים לחו"ל או מחוץ לשטחי ישראל. במידה והנכם מתגוררים באזורים המוגבלים לגישה מבחינה ביטחונית, חברת השילוח תתאם אתכם מקום איסוף סמוך ומקובל.

החזרות והחלפות

ביצעתי הזמנה באתר והתחרטתי. מה עושים?
ניתן לבטל רכישה עד 12 שעות ממועד ביצוע ההזמנה ובתנאי שטרם נשלחה לקונה, במקרה בו ההזמנה נשלחה לרוכש, לא יוחזרו דמי המשלוח אם נגבו והאחריות להחזרת המוצר תחול על הרוכש. את המוצר ניתן להחזיר למחסן שבכתובת קבוצת שילר. (בימי א-ה בשעות 10:00-16:00 בתיאום מראש), הודעה על ביטול רכישה תימסר למרכז הטלפוני של החברה (0544-599011) ותשלח במקביל בכתב באמצעות דואר אלקטרוני office@stockarton.co.il.
החברה תגבה דמי ביטול בסך 100 ₪ מערך העסקה.

האם ניתן לבצע החזרה או החלפה לפריטים שנקנו באתר?
ביטול רכישה, של כל מוצר (שאינו מתכלה כאמור) יעשה בתוך 14 ימים מיום קבלת המוצר בכתובת המצוינת בהזמנה, ובלבד שניתנה הודעה כאמור לעיל, במידה ולא נעשה שימוש במוצר והוא נתון באריזתו המקורית כפי שנמסרה לידי הרוכש, בטול עסקה והשבת המוצר, שלא בגין פגם או אי התאמה תתאפשר בתוך 14 יום ממועד ההזמנה ובתנאים הבאים:
1.    המוצר הוחזר בשלמותו ובאריזה המקורית.
2.    המוצר נטול פגם ולא נעשה בו כל שימוש.
3.    חשבונית/קבלה על המוצר תצורף למוצר.
4.    לאחר תאום טלפוני ועל פי תנאי החוק להגנת הצרכן ותקנותיו.
האחריות להחזרת המוצר למחסני החברה שבכתובת קבוצת שילר  (בימי א-ה בשעות 10:00-16:00 בתיאום מראש), מוטלת על הרוכש. דמי המשלוח לא יוחזרו במקרה של החזרה למען הסר ספק יודגש כי לא תתקבל החזרה ולא יוחלף מוצר שאינו באריזתו המקורית או שכבר נעשה בו שימוש.

כיצד אקבל זיכוי על ביטול הזמנה?
זיכוי כספי בגין ביטול אריזות הקרטון יבוצע דרך חברות האשראי, החברה תגבה דמי ביטול בסך 15% או 100 ₪, הנמוך מבניהם, במקרה בו ההזמנה נשלחה לרוכש, לא יוחזרו דמי המשלוח אם נגבו, והאחריות להחזרת המוצר תחול על הרוכש.

במידה ובחרתי לקבל זיכוי כספי על הזמנתי, האם עלי לבטל את העסקה גם מול חברת האשראי?
אנו נבטל את העסקה מול חברת האשראי, ולכן אין צורך לפנות אליה ישירות.

אינני רואה בכרטיס האשראי זיכוי להזמנה שביטלתי, מה עושים?
לבירור מצב הזיכוי פנו אל שירות הלקוחות של חברת סטוק קרטון  בדוא"ל: office@stockarton.co.il