סוף מעשה במחשבה תחילה !

סוף מעשה במחשבה תחילה !

תהליך מעבר הדירה הינו פרויקט גדול וחשוב שהצלחתו תלויה בירידה לפרטים, בתכנון מוקדם ובהכרת כל התהליכים, כאמור תהליך זה מתחיל כחודש לפני המעבר, ראשית קחו הרבה אויר וסבלנות, זהו תהליך מייגע מתיש עם מספר לא מבוטל של ממשקים שמתנהלים במקביל, החל מאריזה בחדרי השינה בקרטונים ובמוצרי עיטוף והדבקה, וכלה ביצירת קשר עם נותני שירות ותקשורת, הלחץ גובר, את השטחים הפנויים תופסים הרי אריזות קרטון קטן, קרטון בינוני וקרטון גדול ובהמשך קרטונים לאריזת מטבח עם גיליונות ספוג ונייר להגנה. כמובן שלא שכחנו לרשום על הקרטון למי שייכת התכולה והאם היא שבירה, אנו ממליצים לרכז את אריזות הקרטון במקום בו מחד, לא תפגע שיגרת החיים, ומאידך תקל על מובילי הדירה, מומלץ להיכנס ל-ZONE  ולהירגע.

כאמור לעיל קיים צורך לבא במגע עם ספקי שירות ותקשורת, רשמו על דף בריסטול ואו הכינו במחשב בגיליון מיוחד את רשימת השמות של כל דיירי הבית, מתחת לכל שם עדכנו וציינו מה צריך לעשות, טיפת חלב, בית ספר יסודי ותיכון ,חטיבת בינים, תנועת נוער, בזק טלפון, טלוויזיה רשות השידור, אינטרנט, משרדי חברת  דואר , חברת ביטוח לדירה ולרכב, קופת חולים רופאים מתמחים, עירייה וחוגים. במידה ויש ברשותכם כלב או חתול בדקו מיהו הווטרינר המומלץ באזור מגוריכם החדש. כמובן שיש להודיע על ניתוק וחיבור מחדש של ספקי תקשורת, בכדי להימנע מחוסר נעימות מומלץ לא להשאיר חובות בעירייה (מים ביוב ארנונה וספריה ציבורית). כמובן להזמין חברת הובלה, וההיצע רחב, קיימות כיום מעל 600 חברות רשומות והתחרות גדולה, מומלץ לבחור חברה אמינה עם מוניטין, ניתן לרכוש אריזות קרטון וחומרי אריזה עיטוף והדבקה בנפרד, יותר מקצועי, אריזות הקרטון חדשות, ניתן להיעזר במחשבון אריזה חדש ולרשותכם הכינו ערכות אריזה, השירות עד לפתח בית הלקוח. לא לשכוח לקחת את הרשימה המשימות ולהפוך אותה לתוכנית ביצוע, .Action item

רגע לפני המעבר המיוחל, התרגשות ומחסור בחמצן קחו אויר, אתם האחרונים שיוצאים מהבית אחרי המובילים, בצעו סריקה מקיפה בנכס, בדקו שלא שכחתם אריזת קרטון, וודאו שהחשמל מכובה בכל הבית, קחו קריאת מונה, בדקו שהברזים בבית סגורים, מומלץ לסגור את המגוף הראשי של הנכס ורשמו קריאת מונה, וכמובן שמי שעשה קנקן קפה שחור על הגז לוודא שהוא סגור בירידה למטה לרשום את המונה במידה וקיים, מומלץ לצלם בטלפון חכם את כל קריאות המונה זה מלווה בתאריך ושעה, הגיע השעה לעבור, לא לשכוח לבצע את כל התהליך של רישום המונים בבית החדש, ויפה שעה אחת קודם.

 יש כאלה שיגידו שהגיע הזמן להתחדש, לרכוש ריהוט חדש, לתת בגדים ונעלים, לא לשמור לילדים לעוד מספר שנים, ויש שיגידו להכניס אנרגיות חדשות בבית, זה הזמן להוציא מהבית את כל מה שרצינו ,התכוונו ולא היה לנו אומץ, הפעם יש בזה ברכה, קחו אריזות קרטון והעבירו את התכולה העודפת למי שזקוק לכך ובכך תעשו מצווה. זה הזמן לבדוק את ספקי התקשורת ,בזק, HOTYES, חברות תקשורת קווית וסלולרית.

שתף את המאמר


דילוג לתוכן