כתבו לנו
שאלות נפוצות
אינני רואה בכרטיס האשראי זיכוי להזמנה שביטלתי, מה עושים?
לבירור מצב הזיכוי פנו אל שירות הלקוחות של חברת סטוק קרטון בדוא"ל: office@stockarton.co.il
במידה ובחרתי לקבל זיכוי כספי על הזמנתי, האם עלי לבטל את העסקה גם מול חברת האשראי?
אנו נבטל את העסקה מול חברת האשראי, ולכן אין צורך לפנות אליה ישירות.
כיצד אקבל זיכוי על ביטול הזמנה?
זיכוי כספי בגין ביטול אריזות הקרטון יבוצע דרך חברות האשראי, החברה תגבה דמי ביטול בסך 15% או 100 ₪, הנמוך מבניהם, במקרה בו ההזמנה נשלחה לרוכש, לא יוחזרו דמי המשלוח אם נגבו, והאחריות להחזרת המוצר תחול על הרוכש.
האם ניתן לבצע החזרה או החלפה לפריטים שנקנו באתר?
ביטול רכישה, של כל מוצר (שאינו מתכלה כאמור) יעשה בתוך 14 ימים מיום קבלת המוצר בכתובת המצוינת בהזמנה, ובלבד שניתנה הודעה כאמור לעיל, במידה ולא נעשה שימוש במוצר והוא נתון באריזתו המקורית כפי שנמסרה לידי הרוכש, בטול עסקה והשבת המוצר, שלא בגין פגם או אי התאמה תתאפשר בתוך 14 יום ממועד ההזמנה ובתנאים הבאים:
1. המוצר הוחזר בשלמותו ובאריזה המקורית.
2. המוצר נטול פגם ולא נעשה בו כל שימוש.
3. חשבונית/קבלה על המוצר תצורף למוצר.
4. לאחר תאום טלפוני ועל פי תנאי החוק להגנת הצרכן ותקנותיו.
האחריות להחזרת המוצר למחסני החברה שבכתובת קבוצת שילר (בימי א-ה בשעות 10:00-16:00 בתיאום מראש), מוטלת על הרוכש. דמי המשלוח לא יוחזרו במקרה של החזרה למען הסר ספק יודגש כי לא תתקבל החזרה ולא יוחלף מוצר שאינו באריזתו המקורית או שכבר נעשה בו שימוש.
ביצעתי הזמנה באתר והתחרטתי. מה עושים?
ניתן לבטל רכישה עד 12 שעות ממועד ביצוע ההזמנה ובתנאי שטרם נשלחה לקונה, במקרה בו ההזמנה נשלחה לרוכש, לא יוחזרו דמי המשלוח אם נגבו והאחריות להחזרת המוצר תחול על הרוכש. את המוצר ניתן להחזיר למחסן שבכתובת קבוצת שילר. (בימי א-ה בשעות 10:00-16:00 בתיאום מראש), הודעה על ביטול רכישה תימסר למרכז הטלפוני של החברה (0544-599011) ותשלח במקביל בכתב באמצעות דואר אלקטרוני office@stockarton.co.il.
החברה תגבה דמי ביטול בסך 100 ₪ מערך העסקה.