Frequently Asked Questions
- Show All
- אפשרויות תשלום ומדיניות תשלומים
- החזרות והחלפות
- משלוחים ומעקב אחר הזמנות
- קנייה באתר
- קנייה מאובטחת באתר
אינני רואה בכרטיס האשראי זיכוי להזמנה שביטלתי, מה עושים?
לבירור מצב הזיכוי פנו אל שירות הלקוחות של חברת סטוק קרטון בדוא"ל: office@stockarton.co.il
ביצעתי הזמנה באתר והתחרטתי. מה עושים?
ניתן לבטל רכישה עד 12 שעות ממועד ביצוע ההזמנה ובתנאי שטרם נשלחה לקונה, במקרה בו ההזמנה נשלחה לרוכש, לא יוחזרו דמי המשלוח אם נגבו והאחריות להחזרת המוצר תחול על הרוכש. את המוצר ניתן להחזיר למחסן שבכתובת קבוצת שילר. (בימי א-ה בשעות 10:00-16:00 בתיאום מראש), הודעה על ביטול רכישה תימסר למרכז הטלפוני של החברה (0544-599011) ותשלח במקביל בכתב באמצעות דואר אלקטרוני office@stockarton.co.il.
החברה תגבה דמי ביטול בסך 100 ₪ מערך העסקה.
במידה ובחרתי לקבל זיכוי כספי על הזמנתי, האם עלי לבטל את העסקה גם מול חברת האשראי?
אנו נבטל את העסקה מול חברת האשראי, ולכן אין צורך לפנות אליה ישירות.
האם אוכל לקנות אריזות קרטון ואריזות לקלסרים ואחסנה (מכלי ארכיב) למשרד דרך האתר?
בהחלט! סטוק קרטון שמחה לאפשר לכם לרכוש אריזות קלסרים למשרד.
האם אתר חברת סטוק קרטון מאובטח ובטוח לקנייה?
כן, אתר סטוק קרטון הינו אתר מאובטח, כך שכל הנתונים שמוסרים לקוחותינו במהלך הקנייה באתר נשארים חסויים ומאובטחים. סודיות המידע נשמרת באמצעות פרוטוקול סטנדרטי לסחר אלקטרוני (SSL- Secure Socket Layer) המשמש להצפנת נתונים מרגע קבלתם במערכת ועד להעברתם למערכת אתר סטוק קרטון.
האם ניתן לבצע החזרה או החלפה לפריטים שנקנו באתר?
ביטול רכישה, של כל מוצר (שאינו מתכלה כאמור) יעשה בתוך 14 ימים מיום קבלת המוצר בכתובת המצוינת בהזמנה, ובלבד שניתנה הודעה כאמור לעיל, במידה ולא נעשה שימוש במוצר והוא נתון באריזתו המקורית כפי שנמסרה לידי הרוכש, בטול עסקה והשבת המוצר, שלא בגין פגם או אי התאמה תתאפשר בתוך 14 יום ממועד ההזמנה ובתנאים הבאים:
1. המוצר הוחזר בשלמותו ובאריזה המקורית.
2. המוצר נטול פגם ולא נעשה בו כל שימוש.
3. חשבונית/קבלה על המוצר תצורף למוצר.
4. לאחר תאום טלפוני ועל פי תנאי החוק להגנת הצרכן ותקנותיו.
האחריות להחזרת המוצר למחסני החברה שבכתובת קבוצת שילר (בימי א-ה בשעות 10:00-16:00 בתיאום מראש), מוטלת על הרוכש. דמי המשלוח לא יוחזרו במקרה של החזרה למען הסר ספק יודגש כי לא תתקבל החזרה ולא יוחלף מוצר שאינו באריזתו המקורית או שכבר נעשה בו שימוש.
האם ניתן להזמין פריטים מחוץ לגבולות ישראל?
כרגע לא ניתן לשלוח פריטים לחו"ל או מחוץ לשטחי ישראל. במידה והנכם מתגוררים באזורים המוגבלים לגישה מבחינה ביטחונית, חברת השילוח תתאם אתכם מקום איסוף סמוך ומקובל.
האם ניתן לרכוש אריזות קרטון באתר ולאסוף אותם במחסני סטוק קרטון?
בהחלט, במהלך התשלום בקופה, בבחירת אופן המשלוח לחבילה בחרו באפשרות "איסוף עצמי ".
האם ניתן לשלם באתר בתשלומים?
כן, ניתן לבצע קנייה בתשלומים בסטוק קרטון, עבור אריזות הקרטון להעברת דירות ללא ריבית.
אפשרויות תשלומים:
עד 2 תשלומים בקנייה מעל 500 ש"ח
עד 3 תשלומים בקנייה מעל 1000 ש"ח בתיאום מראש.
האם ניתן לשלם במזומן על קנייה באתר?
התשלום באתר החברה מתבצע בכרטיס אשראי, ובנוסף ניתן לשלם בהעברה בנקאית או אפליקציית ביט/פאיבוקס.
האם פרטי כרטיס האשראי שלי נשמרים במערכת סטוק קרטון?
לא. פרטי כרטיסי האשראי של הלקוחות המבצעים פעולות באתר אינם נשמרים כלל במערכות סטוק קרטון, הסליקה באתר מתבצעת באמצעות חברת טרנזילה, חברה מאושרת ומאובטחת (PCI Compliant), כל זאת על מנת להבטיח ללקוחותינו באתר קנייה בטוחה.
כיצד אקבל זיכוי על ביטול הזמנה?
זיכוי כספי בגין ביטול אריזות הקרטון יבוצע דרך חברות האשראי, החברה תגבה דמי ביטול בסך 15% או 100 ₪, הנמוך מבניהם, במקרה בו ההזמנה נשלחה לרוכש, לא יוחזרו דמי המשלוח אם נגבו, והאחריות להחזרת המוצר תחול על הרוכש.