FAQs

Frequently Asked Questions


במידה וללקוח יש חשבון בחברת  PayPal אין צורך לקליד את נתוני האשראי, במידה ולא, הלקוח רשאי לבצע עסקה חד פעמית ,על פי הוראת חברות כרטיס האשראי, על מנת לבצע קנייה באתר החברה עלינו לקבל נתון זה מבעל כרטיס האשראי. הקלדת שלוש הספרות שעל גב כרטיס האשראי ( CVV קוד אימות) מאפשרת לנו לוודא כי מבצע הקנייה הוא אכן בעל כרטיס האשראי.

לאחר ביצוע הקנייה ניתן לעקוב אחר סטטוס ההזמנה בכל רגע באמצעות כניסה ל"חשבון שלי", ולאחר מכן לחצו על "ההזמנות שלי". כמו כן יישלח אליכם אישור בדואר אלקטרוני על ביצוע הפעולה בתוך מספר שעות מסיום ביצוע עסקת הקנייה באתר.
במידה והזמנתכם תקינה יישלח אליכם דוא"ל נוסף ובו אישור על ההזמנה.

ימים א-ה בשבוע משעה 1000 עד 1600, במקרים דחופים ובתיאום טלפוני ניתן לשנות את השעות.

קיימות שתי אפשרויות למשלוח אריזות הקרטון להעברת הדירה:
1. משלוח עד הבית – לכל כתובת בישראל לבחירתכם, בתשלום .
2. איסוף עצמי מהמחסן – כתובת: קבוצת שילר בתיאום מראש.

החיוב יבוצע באופן אוטומטי ומידי בעת השלמת תהליך ההזמנה. השלמת תהליך ההזמנה מותנה בקבלת אישור מחברת כרטיסי האשראי על ביצוע החיוב. במקרה בו לא אושרה העסקה ע"י חברות האשראי, תתקבל הודעה על כך בזמן הגלישה.

1. במשלוח עד הבית: לאחר קבלת ההזמנה ואישורה, החבילה תישלח אליכם בתוך עשרה ימי עסקים ממועד ביצוע ההזמנה באתר, באמצעות חברת שילוח. משלוחים אל בית הלקוח בימי שישי וערבי חג בתיאום מראש.
שימו לב: על מנת לייעל את המשלוח אליכם, בעת הקניה באתר מומלץ לבחור משלוח לכתובת שבה הנכם נמצאים ומצפים לקבל את האריזות, או בכל כתובת אחרת לבחירתכם.
2. באיסוף עצמי מהמחסן – ניתן לאסוף את החבילה כ- 24 שעות (יום עסקים ) ממועד ביצוע ההזמנה באתר, יש לתאם הגעה בכפוף לשעות פעילות המחסן.

ניתן לשלם דרך חברת PayPal  ובכרטיסי אשראי מסוג ויזה כאל, ויזה לאומי, ישראכרט אמריקן אקספרס ודינרס, ניתן לבצעה העברה בנקאית ובנוסף תשלום באפליקציה ביט 0544299011 או פאיבוקס 0544599011
בסיום תהליך הקנייה תועברו לעמוד שבו יוצג לכם אישור על ביצוע הקנייה, ומספר הזמנתכם, אישור אוטומטי על ההזמנה יישלח גם לכתובת הדוא"ל שלכם תוך 48 שעות מרגע סיום הקנייה, במידה והזמנתכם תקינה יישלח אליכם דוא"ל נוסף ובו אישור על ההזמנה ומספר שילוח.
סל הקניות מאפשר לכם לרכז במקום אחד את כל הפריטים שאתם אוהבים באתר ומעוניינים לקנות. כדי להוסיף פריט לסל, לחצו על הכפתור "הוספה לסל", הנמצא בסמוך לכל פריט. בלחיצה על "סל הקניות" מצד ימין למעלה בכל עמוד תוכלו לראות כמה פריטים נוספו לסל הקנייה שלכם, לאחר כל הוספת פריט לסל הקניות תוכלו ללחוץ על כפתור "לתשלום בקופה" ולסיים את הקנייה, או להמשיך לגלוש בחנות ולהוסיף פריטים נוספים אל סל הקניות שלכם.
במידה והאישור האוטומטי לא התקבל תוך 48 שעות מרגע אישור ההזמנה, אנא פנו אל שירות הלקוחות של סטוק קרטון בדוא"ל: office@stockarton.co.il או בטלפון 0544599011. במידה וההזמנה לא התבצעה מכל סיבה שהיא, שירות הלקוחות שלנו ייצור עמכם קשר.
אם אינכם מעוניינים להירשם לאתר תוכלו גם לבחור בעת הכניסה לאתר באפשרות "המשך כאורח" ולסיים את הזמנתכם מבלי להירשם לאתר, אם זוהי קנייתכם הראשונה באתר, באפשרותכם להירשם בתהליך הרשמה קצר שיאפשר לכם לקנות באתר בקלות ומהירות בעתיד. במידה ונרשמתם בעבר כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל והסיסמה שלכם.
באתר החברה פותח מחשבון אישי מתקדם לחצו כאן כדי לצפות במחשבון האישי המחשבון לוקח בחשבון מספר נתונים ,מספר הנפשות בבית, מספר החדרים בבית, וכמות הרהיטים והארונות בבית הלקוח, המערכת מציגה ללקוח רשימת אריזות קרטון מומלצת לרכישה.  בנוסף גלשו בין הפריטים באתר סטוק קרטון, ניתן לרכוש קיטים להעברת דירה על פי מספר החדרים בבית, ניתן לבנות קיטים להעברת דירה באופן עצמאי וניתן לרכוש קרטונים ומוצרי אריזה להעברת דירות באמצעות הקטגוריות השונות, חפשו את הפריטים האהובים עליכם באמצעות מנוע החיפוש באתר. בכל עמוד פריט שאליו תיכנסו, תוכלו לבחור את האריזות ומוצרי אריזה המבוקשים, ולהוסיף את הפריט אל סל הקניות שלכם באמצעות הכפתור "הוספה לסל".
דילוג לתוכן