Frequently Asked Questions
- Show All
- אפשרויות תשלום ומדיניות תשלומים
- החזרות והחלפות
- משלוחים ומעקב אחר הזמנות
- קנייה באתר
- קנייה מאובטחת באתר
מדוע עלי להקליד את שלוש הספרות האחרונות שעל גב כרטיס האשראי?
במידה וללקוח יש חשבון בחברת PayPal אין צורך לקליד את נתוני האשראי, במידה ולא, הלקוח רשאי לבצע עסקה חד פעמית ,על פי הוראת חברות כרטיס האשראי, על מנת לבצע קנייה באתר החברה עלינו לקבל נתון זה מבעל כרטיס האשראי. הקלדת שלוש הספרות שעל גב כרטיס האשראי ( CVV קוד אימות) מאפשרת לנו לוודא כי מבצע הקנייה הוא אכן בעל כרטיס האשראי.
מהו סטטוס הזמנתי?
לאחר ביצוע הקנייה ניתן לעקוב אחר סטטוס ההזמנה בכל רגע באמצעות כניסה ל"חשבון שלי", ולאחר מכן לחצו על "ההזמנות שלי". כמו כן יישלח אליכם אישור בדואר אלקטרוני על ביצוע הפעולה בתוך מספר שעות מסיום ביצוע עסקת הקנייה באתר.
במידה והזמנתכם תקינה יישלח אליכם דוא"ל נוסף ובו אישור על ההזמנה.
מהם הימים והשעות לאיסוף אריזות הקרטון שהזמנתי ?
ימים א-ה בשבוע משעה 1000 עד 1600, במקרים דחופים ובתיאום טלפוני ניתן לשנות את השעות.
מהן אפשרויות המשלוחים והעלויות עבורן באתר?
קיימות שתי אפשרויות למשלוח אריזות הקרטון להעברת הדירה:
1. משלוח עד הבית – לכל כתובת בישראל לבחירתכם, בתשלום .
2. איסוף עצמי מהמחסן – כתובת: קבוצת שילר בתיאום מראש.
מתי מתבצע החיוב על ההזמנה שלי באתר?
החיוב יבוצע באופן אוטומטי ומידי בעת השלמת תהליך ההזמנה. השלמת תהליך ההזמנה מותנה בקבלת אישור מחברת כרטיסי האשראי על ביצוע החיוב. במקרה בו לא אושרה העסקה ע"י חברות האשראי, תתקבל הודעה על כך בזמן הגלישה.
תוך כמה זמן אקבל את הזמנתי?
1. במשלוח עד הבית: לאחר קבלת ההזמנה ואישורה, החבילה תישלח אליכם בתוך עשרה ימי עסקים ממועד ביצוע ההזמנה באתר, באמצעות חברת שילוח. משלוחים אל בית הלקוח בימי שישי וערבי חג בתיאום מראש.
שימו לב: על מנת לייעל את המשלוח אליכם, בעת הקניה באתר מומלץ לבחור משלוח לכתובת שבה הנכם נמצאים ומצפים לקבל את האריזות, או בכל כתובת אחרת לבחירתכם.
2. באיסוף עצמי מהמחסן – ניתן לאסוף את החבילה כ- 24 שעות (יום עסקים ) ממועד ביצוע ההזמנה באתר, יש לתאם הגעה בכפוף לשעות פעילות המחסן.