בחירת חברת הובלה

בחירת חברת הובלה

הנה זה מגיע, צריך לבחור חברת הובלה, קיימות בשוק מאות חברות רשומות, חלקן גדולות וחלקן קטנות, השירותים מגוונים, החל מהעברת הדירה, חלקן באריזה והעברה, חלקן אריזה העברה ופריקה, ולחלקן יש שירותי אחסון, מרביתן ינסו לשכנע אתכם שהם הכי טובים ואף יספקו לכם אריזות קרטון לפי הצורך וחומרי עיטוף והדבקה, אין מתנות חינם על הכל משלמים. מה עושים במי אבחר, ראשית הגדירו את בסיס הנתונים, תקציב העברה, כמה חדרים כמה נפשות, לאן עוברים דירה, בית קומות/פרטי, עם מעלית, מה המרחק, שעת העברה במידה וקבעתם עם גורמים נוספים, ומכאן קופצים למים……

  • לקוח מרוצה הוא שגריר של רצון טוב ואיש המכירות של חברת ההובלה, בדקו במקום העבודה, בני משפחה ושכנים, לכולם יש ניסיון ודעה, מומלץ להקשיב וללמוד מניסיונם של אחרים, קחו מכל אחד טיפ קטן, זה יעזור.
  • לא בוחרים חברת הובלה דרך האינטרנט והטלפון, דרשו לראות את נציגיה, בקשו המלצות ותאמו פגישה בכדי להימנע מאי הבנה "זאת הכלה" , מומלץ לעשות סיור בבית לרשום את התכולה הנארזת ולהשאיר העתק, מומלץ להכניס את רשימת התכולה להזמנת העבודה.
  • בדקו עם נציג החברה מהו תפקידו, והאם הוא מורשה להגיש הצעות מחיר, בדקו האם יש היטלים ותשלומים נוספים מעבר להצעת המחיר, התעדכנו מהשכנים וחבריכם מהו הטיפ הנהוג בענף וודאו זאת עם נציג החברה בכדי למנוע   "שביתה איטלקית" במהלך העברת הדירה, חשוב לזכור שמרבית הסבלים שמובילים את התכולה נהנים משכר בסיס קטן והטיפ מהווה מרכיב חשוב בהתפרנסותם.
  • הובלה ראשונה תמיד עדיפה, הסבלים יעבדו מהר, עם הרבה מרץ, במרבית העונות יש להם הובלה נוספת במהלך היום כך שיש לכם מטרה משותפת.
  • בתקופות החגים, ובחודשי הקיץ חברות ההובלה עמוסות בעבודה, המחירים עולים בהתאם, מומלץ לא לחכות לרגע האחרון, וכמובן לא לשכוח לרכוש אריזות קרטון וחומרי עיטוף והדבקה.
  • הזמנת הובלה, וודאו שאתם חותמים על הסכם מפורט המגדיר את כל מה שנסגר בהצעת המחיר, בדקו שיש לחברה פוליסת ביטוח ומה הפוליסה מכסה, מהן גבולות האחריות של חברת ההובלה, הכניסו להצעה את תכולת הבית ומה חלקה של חברת ההובלה בפירוק והרכבה, וודאו שיש לוחות זמנים ולסקפטיים מומלץ להתקשר יום קודם בכדי להבין שהמובילים מגיעים בזמן.
    בהצלחה.

שתף את המאמר


דילוג לתוכן