אריזת כלים שבירים, צלחות וכוסות בעת שיפוץ מטבח ואו מעבר דירה

אריזת כלים שבירים, צלחות וכוסות בעת שיפוץ מטבח ואו מעבר דירה

אריזה בקרטונים !

בעת שיפוץ מטבח, סלון, ואו מעבר דירה אנו נדרשים לתהליך של אריזת כוסות, צלחות ,כלים שבירים באריזות קרטון לטווח קצר וארוך, תהליך זה חשוב ודורש תשומת לב  ותכנון מראש. אריזה נכונה עם הקפדה על שימוש בחומרי עיטוף הדבקה והגנה, ישמרו ויגנו על  הכלים השבירים.

בשלב העברת הדירה ואו אחסון המטבח, הכלים סופגים חבטות ועל הקרטונים מופעל עומס רב, אנו ממליצים לארוז כלים שבירים באריזות קרטון קטנות ובינוניות, עדיף מקרטון דו גלי, (אריזת קרטון בינוני למטבח), רגע לפני שארזתם ובכדי לקבל תחושת ביטחון מומלץ לשים על דפנות הקרטון ובתחתית גיליונות ספוג להגנה.

על האורזים של הכלים השבירים, צלחות וכוסות לרכז את התכולה במקום פתוח כדמוי שיש המטבח  או ארונות מטבח נמוכים ואו שולחן האוכל שבפינת האוכל  ולחלקם לקבוצות, התאמה של כלים תיצור ניצול מקסימלי של מקום בקרטונים ותצמצם את השטחים הפנויים, הכלים לא יטיילו באריזת הקרטון.

בהמשך שהמובילים יפרקו את האריזות בבית החדש ניתן יהיה להחזיר לארונות המטבח ביתר קלות את הכוסות והצלחות ואת הכלים השבירים.

רכשו חומרי אריזה הדבקה ועיטוף, כגון גיליונות נייר עיתון לבן, גיליונות ספוג, ניילון נצמד וגלילי דבק שקוף.

כאמור לעיל  השתמשו בגיליונות הספוג בכדי לתת הגנה נוספת לכלים השבירים שיונחו באריזות הקרטון ובנוסף ניתן  לעטוף כלי בית יקרים ושבירים ולהניח בין תמונות, את הכוסות עטפו בגיליונות נייר לבן, מגלגלים את הכוס בנייר ומקפלים לתוך הכוס, תהליך אריזה נכון מקנה לכלים הגנה מרבית.

מומלץ להוסיף האריזות הקרטון שכבות של גיליונות ספוג. עיטוף ואריזה בקרטונים של סרוויס, כוסות יין, וואזות.

בכל בית ולכל משפחה יש לפחות סט אחד של כוסות יין , סט סרוויס המשמש לאירוח בחגים ואו באירועים מיוחדים וואזות המונחות על הריהוט בסלון ובמטבח, אריזת הכלים בתהליך של שיפוץ הבית והמטבח ומעבר דירה דורש תהליך מתוכנן ומדויק של כלי מטבח באריזת קרטון קטן ובינוני עם גיליונות ניר וספוג להגנה. אם לא תקפידו על הטיפים וההמלצות גם כלים שבירים עטופים  היטב יכולות להיסדק בעת מעבר דירה. כאמור כלי בית הדורשים אריזה מיוחדת ניתן לארוז בקופסאות קרטון מחוזק דו גלי ,או אריזת קרטון קטן או בינוני .

שתף את המאמר


דילוג לתוכן