טיפים בהובלת דירה

טיפים בהובלת דירה

ריכזתי  שאלות ותשובות נפוצות בכדי למסור לכם מידע על שירותי הובלות העברת דירות למשקי הבית הפרטי עסקים ומשרדים.

בארץ קיימים כ-600 חברות שילוח ומשרדי הובלה בפריסה ארצית רחבה.
שירות ההובלה ניתן בתשלום, מרבית החברות מקבלות כרטיסי אשראי ומאפשרות לפרוס את הסכום למספר תשלומים, צ'קים ומזומן, העברה בנקאית.
את תכולת הבית ניתן לארוז בקרטונים ובאריזות התואמות את הפריט הנארז, לכלי המטבח לסלון לחדרי ילדים והורים, לארונות לבגדים, ספקי ויצרני אריזות להובלת דירות מציעים אריזות בגדלים שונים ברמות חוזק שונה, למרות שחברות ההובלה מבטחות את המשלוח אנו ממליצים בחום להעביר דברי ערך תכשיטים וכסף באופן עצמאי, זה נוח וקל יותר וגם לא יאבד בין הספרים הבגדים והכוסות.
 
תקופת העברת הדירה נחלקת לשלושה חלקים עיקריים:

שלב התכנון והאריזה
שלב זה יכול לקחת כ-10 ימים, בפרק זמן זה תתכננו מה מעבירים, מה אורזים, תחשבו כמה אריזות קרטון צריך בכדי לארוז את תכולת הבית, תרכשו אריזות בגדלים שונים, אריזות קטנות בינוניות וגדולות, מארז לבגדים עם מתלה, ובמידה ותרצו להעביר קלסרים ניתן לרכוש מיכל ארכיב, מוצרי אריזה שיסיעו לכם ,כגון, סרט הדבקה, גליל בועות, ניילון נצמד לעיטוף, וניירות להגנה עבור פריטי מטבח, עבור ספות ושולחנות קיים גליל קרטון גמיש להגנה מרבית בפני פגיעות, כמובן שלא נשכח לרשום על כל מארז מה הוא מכיל ולאיזה חדר הוא שייך.

שלב העמסה, העברה ופריקת הדירה על ידי חברת הובלה
לא ניתן לקבוע מראש את זמן העמסה העברה והפריקה מהטעם הבא, משתנה ראשון הינו גודל הדירה, תכולת הבית וכמות הרהיטים והארגזים שיש לשנע, האם צריך לפרק רהיטים לעטוף ספות שולחנות וכיסאות, בנוסף, קומת הבית, קרקע או קומות, האם קיימת מעלית והאם משתמשים במנוף. משתנה נוסף הינו המרחק מדירת היעד, וכמובן תהליך הפריקה, תכולה, כמות, קומה, הרכבה של ריהוט.

שלב התארגנות בבית החדש
הגענו לדירה הנכספת, המובילים הלכו, שילמנו להם עבור ההובלה, לא שכחנו לתת טיפ מכובד כי מגיע להם וזוהי פרנסתם, מאחר ובשלב התכנון דאגנו לרשום על אריזות הקרטון מהי תכולתם ולאיזה חדר הם שייכים, ילדים הורים מטבח או סלון, פירקנו את כל הקרטונים במקומם, נותר לנו לעשות סדר, זה זמן נוסף להיפרד מפריטים שלא השתמשתם בהם מספר שנים, לחדש את האנרגיות בבית.

מחירי הובלת הדירה נקבע על ידי חברות הובלה ותלויים במספר משתנים, מקור ויעד העברת הדירה, ככל שהיעד רחוק יותר נדרש זמן נסיעה ארוך יותר וביחס ישר עלות הדלק של המוביל, תכולת הדירה ועד כמה היא מאוכלסת, האם נדרש לפרק ולהרכיב רהיטים, והאם נדרשת סבלות ידנית של מובילי הדירה.

מרבית המשפחות מכוונות את תאריך היעד בין פסח לראש השנה כאשר העומס העיקרי מגיע בחודשי החופש הגדול, כמו בענף המזגנים גם תחום ההובלות מתומחר על פי ביקושים, ביקושים עולים, בהתאמה גם המחירים, חייבים לזכור שלכל דירה יש את העוברים ויש את העוזבים כך שדירה שנמכרה טומנת בחובה שתי עסקאות של מעבר דירה.
חלק מחברות ההובלה מספקות שירותים נוספים כמו אריזה של תכולת הבית בקרטונים ועיטוף הרהיטים למניעת פגיעה, חלקן מוכרות אריזות קרטון ואביזרי הובלה, איני יכול לקבוע מה נכון לעשות, אין פק שזה נוח שמישהו אחר אורז ופורק, הכול ענין של עלות תועלת.

במידה ונאלצתם לפנות את דירתכם לפני המעבר לדירה שרכשתם ניתן לאחסן את תכולת הבית לפרק זמן בלתי מוגבל בחברות המתמחות בנושא.

לקוחות המעוניינים לרכוש אריזות קרטון למעבר דירה יכולים לבקש קופון הנחה ממוביל הדירה ולקבל הנחה גדולה בחברת סטוק קרטון המתמחה בתחום אריזות למעבר דירה.

שתף את המאמר


דילוג לתוכן