אריזות קרטון לתעשייה מסחר ו-ebay.

אריזות קרטון לתעשייה מסחר ו-ebay.

אריזות קרטון גלי לתעשייה מסחר ו-eBay

קרטון גלי שהינו חומר המשמש לייצור אריזות קרטון לשינוע הובלה ואחסנה כמו משלוחי   ה-eBay  , תכונותיו האופייניות הן: כושר העמסה גבוה וכושר בלימת חבטות חיצוניות,  אריזת הקרטון מיוצר מנייר בעל חוזק מכני גבוה ועמיד בלחות, מיוצר במשקל מרחבי שונה, בגוונים, בהדפסות בהתאם לדרישות האריזה, ניתן לבחור בסוגי "גל" שונים, חד גלי ודו גלי. במשלוחים של eBay בארץ ובחו"ל אנו נדרשים להתאים את האריזה למוצר ולהגן עלו מפני פגיעות שינוע, קריעה של האריזה, ומניעת גנבות.

רגע לפני שבחרנו את האריזה אנו שואלים מספר שאלות: מהו המוצר הנארז, מהן המידות של המוצר, כיצד אתם משנעים את המוצר ללקוח הסופי, האם בדואר ימי יבשתי ואו אווירי. האם אנחנו מעוניינים בקרטון דו גלי או חד גלי, בכדי לענות על השאלה האחרונה נבחן את המוצר ונראה האם המוצר תומך בקרטון ואו הקרטון תומך במוצר ומגן עליו מפגיעות שינוע. כמובן שאין להזמין אריזה עד לשלב בה יש לנו מוצר סופי ביד ואו אב טיפוס, צריך לאפיין את המוצר ובמידה והוא נשלח בקירור יש לרכוש קרטונים העמידים בלחות וימנעו את קריסתם. חשוב לבדוק כיצד ממשטחים את המוצר, ומהו העומס שנושא המוצר התהליך השינוע.

טיפ לאורז במוצרי eBay – בבחירת אריזת קרטון לשינוע תמדדו את המידות החוץ של המוצר הנארז והתאימו אותן למידות הפנים של האריזה.

לבעלי חנויות ב-eBay  חשוב לבדוק :

  • האם קיימים תקנים הנדרשים ע"י מכון התקנים הישראלי ובארץ ושוק היעד, האם קיימות תקנות של משרד הבריאות, ואו רשות לצרכנות.
  • מומלץ לאסוף נתונים לאופי האריזה הנדרש ע"י קהל היעד של צרכני ה-eBay .
  • דע את מתחרייך ואת המוצרים המתחרים, בדוק מהם היתרונות היחסיים שלך כמו מחיר, שינוע, אספקה, טיב ואיכות, אשראי, דירוג eBay .
  • יצרני אריזות הקרטון מתמחרים את הקרטונים לפי כמות האריזות להזמנה, ברכישת אריזות קרטון ניתן להוזיל את המחיר ליחידה  ברכישה מרוכזת ובכמות גדולה, בדקו עם הספק כיצד להוזיל את המוצר, (הזמנת מסגרת, הגדלת כמות, אריזה גנרית, עודפי ייצור ומבצעים).

שתף את המאמר


דילוג לתוכן